tirsdag den 20. oktober 2009

Lektier, lektier, lektier

Kender I det, når man ved, at man burde lave lektier, men man kan bare ikke tage sig sammen? Jeg kan slet ikke overskue noget som helst lige nu. Sidder herhjemme og burde egentlig lave to stile, men jeg kan bare ikke komme i gang. Jeg er virkelig skoletræt lige nu, og jeg tror egentlig der er mange der har det ligesom mig - jo bevares, vi har da lige haft ferie, men en uges ferie hjælper ikke alverden hvis man er så træt af skolen, at man hver morgen vågner op og tænker "øv! Hvorfor er jeg ikke syg". Jeg forstår slet ikke hvordan man kan nøjes med så lidt ferie på arbejdsmarkedet. Folk må virkelig elske deres arbejde. Eller også er det bare mig der er doven.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Spamming and trash talking is just a waste of your own time - it will be deleted.