onsdag den 31. august 2011

Grå og kedelig

Hvor er det bare deprimerende at kigge ud af vinduet og se intet andet end grå! Det var så fint vejr i morges og nu er det bare.. suk.
Sidder på min pind på kompetencecentret og venter på at klokken skal blive 14, så jeg kan komme hjem igen. Gider virkelig ikke det her, men i det mindste er det 'lønningsdag' i dag. Selvfølgelig sidder jeg ved siden af Kiksen i dag (skal nok forklare navnet en anden gang), og jeg siger jer, det er IKKE fedt hele tiden at have en til at sidde og glo over på min skærm i stedet for hendes egen! På et eller andet tidspunkt farer der nok en djævel i mig så jeg ender med at stirre tilbage. Hader når folk stirrer. Lad være med det!
2½ time tilbage - hvad skal jeg lave? Forresten så har jeg tænkt mig at bage kiks eller knækbrød her en af dagene.

Ses!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Spamming and trash talking is just a waste of your own time - it will be deleted.