onsdag den 31. august 2011

Kender I det?

Har nu bagt kiks. Eller i hvert fald prøvet på det. At kiksene så mere ligner små pitabrød, det snakker vi ikke om! Men de smager nu godt nok..
Kender I det der med at have en veninde som en gang i mellem spørger hvordan man har det, men egentlig bare venter på en anledning til at snakke om sig selv? Som kun giver en gave, for at få selv. Som altid retter på andre, og i det hele taget er bedrevidende. Og som så ikke kan forstå hvorfor folk ikke bryder sig så meget om hende. Kender I det? Det gør jeg, og jeg er egentlig ikke sikker på at jeg gider at kende det mere. Det er belastende, og på tide at komme videre i livet.

Fik en idé til en lillebitte kort historie i dag, kunne være jeg skulle skrive den ind inden jeg glemmer den..

L

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Spamming and trash talking is just a waste of your own time - it will be deleted.