lørdag den 10. september 2011

3 måneder og 14 dage til jul

Ja, en eller anden titel skulle der jo være.
En ting er lige gået op for mig - jeg har ikke noget job, jeg har ingen penge, jeg bor stadig hjemme, jeg har ikke rigtig udrettet noget, jeg er ved at gøre rent, mit værelse roder, her er støvet, jeg har utallige projekter igang som jeg ikke har afsluttet endnu, MEN... jeg er lykkelig :) Lige nu er der intet som kan overskygge mit gode humør (det skulle da lige være en fugleedderkop som faldt ned på min hovedpude).

Jeg har lavet en liste over en masse ting som jeg gerne vil nå inden jeg dør. Hvad der står på listen har jeg ikke tænkt mig at dele her, men jeg tager det som en god udfordring, og det var faktisk sjovt at sidde og lave den. Det kan anbefales!

Cheers.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Spamming and trash talking is just a waste of your own time - it will be deleted.